Dynamiczne zmiany w otoczeniu biznesowym przedsiębiorstw wymuszają nieustanne wprowadzanie modyfikacji, rozbudowę systemów IT, integrację środowisk i aktualizację oprogramowania. Ponadto, coraz poważniejszym zagadnieniem staje się przyrastająca ilość danych firmowych, które wymagają już nie tylko tworzenia kopii bezpieczeństwa na poziomie lokalnym, ale opracowania polityki bezpieczeństwa danych, która pomoże w sposób strategiczny ochronić dane firmowe przed coraz powszechniejszymi cyberprzestępstwami.
Naszym klientom oferujemy kompleksowe wsparcie w zakresie przygotowania strategii IT oraz zarządzania wszystkimi powierzonymi nam środowiskami.
Wsparcie techniczne Sinersio Polska dla użytkowników usług, świadczone jest na trzech poziomach zaawansowania. Zależą one od strategicznego znaczenia infrastruktury i środowisk IT dla firmy, która je wybrała.
Basic Support
środowisko IaaS/PaaS Sinersio ma ograniczone znaczenie strategiczne dla realizacji procesów biznesowych. Czas reakcji na zgłoszenie problemu – poniżej 2 godzin.
środowisko IaaS/PaaS Sinersio ma istotne znaczenie strategiczne dla realizacji procesów biznesowych. Gwarantowany czas reakcji na zgłoszenie problemu – poniżej 30 minut.
Standard Support
Premium Support
środowisko IaaS/PaaS Sinersio ma krytyczne znaczenie strategiczne dla realizacji procesów biznesowych. Gwarantowany czas reakcji na zgłoszenie problemu – poniżej 10 minut.
W cenie każdego z 3 poziomów usług wsparcia zapewniamy:
Support całodobowy w dwóch językach: polski, angielski
Dostęp do instrukcji obsługi panelu SVDC
Dostęp do opracowań FAQ przygotowanych na podstawie najczęściej zadawanych pytań i zagadnień użytkowników
Dostęp do tutoriali i case studies
Pomoc telefoniczna w zakresie funkcjonalności platformy SVDC
Zautomatyzowany system przyjmowania i obsługi zgłoszeń