Wsparcie techniczne Sinersio

Dynamiczne zmiany w otoczeniu biznesowym przedsiębiorstw wymuszają nieustanne wprowadzanie modyfikacji, rozbudowę systemów IT, integrację środowisk i aktualizację oprogramowania. Ponadto coraz poważniejszym zagadnieniem staje się przyrastająca ilość danych firmowych, które wymagają już nie tylko tworzenia kopii bezpieczeństwa na poziomie lokalnym, ale opracowania polityki bezpieczeństwa danych. Co więcej, ta polityka ma pomóc w sposób strategiczny ochronić dane firmowe przed coraz powszechniejszymi cyberprzestępstwami. Mając na uwadze zagrożenia, naszym klientom oferujemy wsparcie w zakresie przygotowania strategii IT oraz zarządzania wszystkimi powierzonymi nam środowiskami. Ponadto oferujemy także kompleksowe wsparcie techniczne.

Wsparcie techniczne – rodzaje usług

Wsparcie techniczne Sinersio Polska dla użytkowników usług, świadczone jest na trzech poziomach zaawansowania. Od czego zależą dane poziomy? Przede wszystkim zależą one od strategicznego znaczenia infrastruktury i środowisk IT dla firmy, która je wybrała. Po drugie, zależy od stworzonej polityki bezpieczeństwa, która ustala priorytety i zasady działania w trakcie awarii czy kryzysu.

Basic Support

hostowane środowisko IaaS/PaaS Sinersio ma ograniczone znaczenie strategiczne dla realizacji procesów biznesowych. Czas reakcji na zgłoszenie problemu – poniżej 2 godzin.

Standard Support

IaaS/PaaS Sinersio ma istotne znaczenie strategiczne dla realizacji procesów biznesowych. Gwarantowany czas reakcji na zgłoszenie problemu – poniżej 30 minut.

Premium Support

środowisko IaaS/PaaS Sinersio ma krytyczne znaczenie strategiczne dla realizacji procesów biznesowych. Gwarantowany czas reakcji na zgłoszenie problemu – poniżej 10 minut.

W cenie każdego z 3 poziomów usług wsparcia zapewniamy:

  • Support całodobowy w dwóch językach: polski, angielski;
  • Dostęp do instrukcji obsługi panelu SVDC;
  • Opracowania FAQ przygotowanych na podstawie najczęściej zadawanych pytań i zagadnień użytkowników;
  • Dostęp do tutoriali i case studies;
  • Pomoc telefoniczna w zakresie funkcjonalności platformy SVDC;
  • Zautomatyzowany system przyjmowania i obsługi zgłoszeń.

Jeśli chcesz wiedzieć więcej o usługach supportu zadzwoń +48 68 411 44 52 lub wyślij zapytanie.